Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1721
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевчук, Олена Юріївна-
dc.contributor.authorШевчук, Елена Юрьевнаuk
dc.contributor.authorShevchuk, Olenauk
dc.date.accessioned2017-06-13T07:55:17Z-
dc.date.available2017-06-13T07:55:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1721-
dc.description.abstractРозглянуті сучасні пріоритети маркетингового менеджменту, специфіка краудсорсингу, методичні особливості його використання, позитивні і негативні сторони.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2 (22), т. 5-
dc.subjectкраудсорсингuk
dc.subjectконкурентне середовищеuk
dc.subjectмаркетингові інтерактивні технологіїuk
dc.titleВплив сучасних маркетингових Інтернет-технологій (краудсорсинг) на розвиток бізнесуuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
903.pdf246.81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.