Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17217
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorЛещук, А.К., бакалавр-
dc.date.accessioned2023-12-19T19:46:45Z-
dc.date.available2023-12-19T19:46:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШквиря Н.О., Лещук А.К. Роль цифрового маркетингу у розвитку підприємств. Digital Business transformation: challenges and opportunities for partnership: Materials of International scientific-practical conference (Melitopol, September 9-10, 2021) / editorial board D.Legeza, Y. Sokil [et al.] / TSATU. Melitopol : LLC COLOR PRINT, 2021. С.65-67uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17217-
dc.description.abstractВ останні роки у підприємств з'явилося безліч нових можливостей для реалізації ефективної маркетингової стратегії внаслідок бурхливого розвитку digital маркетингу. Цей вид маркетингу надає широкий спектр інструментів для донесення комерційної інформації до цільової аудиторії з використанням сучасних інформаційних технологій. При цьому він дає підприємствам можливість ефективно фокусувати свої комунікаційні канали, проводити оперативний аналіз ринкової кон'юнктури і налагоджувати зворотний зв'язок зі споживачами. Digital маркетинг - це маркетинг, який здійснюється у цифровому середовищі, з використанням усього доступного інструментарію інформаційно-комунікаційних технологій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherMelitopol : LLC COLOR PRINTuk
dc.titleРоль цифрового маркетингу у розвитку підприємств.uk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_Shkvyria_.pdf5.71 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.