Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17177
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуліш, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-12-13T18:27:00Z-
dc.date.available2023-12-13T18:27:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКуліш Т. В. Маркетингові цифрові технології в просуванні крафтової продукції підприємств. Digitalization of the economy as a factor of sustainable development : Materials of International scientific-practical conference (Mariupol, May 25-26, 2021 y.) / editorial board O. Khadzhynova [et al.] / SHEI “PSTU”. Mariupol : PSTU, 2021. С. 239-241uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17177-
dc.description.abstractМетою статті є структуризація маркетингових цифрових технологій та вибір оптимальних для просування крафтової продукції підприємств. Так, під крафтом розуміють невелике виробництво, що виробляють локальну продукцію високої якості. Часто виробництвом крафтової продукції займається родина. Також початком крафтового виробництва продукції може бути хобі, яке згодом перетворюється в бізнес. Більшість виробників, що виробляють крафтову продукцію концентрують свої зусилля саме на процесі виробництва та зіштовхуються з проблемою пошуку клієнтів та реалізації виробленої продукції.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherMariupol : PSTUuk
dc.titleМаркетингові цифрові технології в просуванні крафтової продукції підприємств.uk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kulish, Tetiana_2021.pdf939.49 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.