Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1703
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSokil, Y.-
dc.date.accessioned2017-06-09T11:08:04Z-
dc.date.available2017-06-09T11:08:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1703-
dc.description.abstractEN: The model of forming and implementation horticulture national market strategy is devised. This approach is grounded on author version of definition of goals, tasks, scenarios and priority directions, their implementation mechanisms and assessment criteria having regard to sector potentialities. SWOT-analysis of horticulture market is composed. UK: Розроблено модель формування та реалізації стратегії розвитку ринку продукції садівництва, що ґрунтується на визначенні цілей, завдань, сценаріїв та пріоритетних напрямів, механізмів їх реалізації та критеріїв оцінки з урахуванням потенційних можливостей галузі. Складено SWOT-аналіз ринку продукції садівництва України.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2 (22), т. 5-
dc.subjectSWOT-analysisuk
dc.subjectparadigmuk
dc.subjectconceptionuk
dc.titleThe forming and implementation of horticulture market development strategyuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
882.pdf293.14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.