Особливості інтегрованного навчання фізики і математики в закладах вищої освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Дяденчук, Альона Федорівна

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Запоріжжя : 2023

Анотація

UA: Стаття присвячена з’ясуванню специфіки інтегрованого навчання з математики/фізики. Наведено приклади, під час розв’язування яких відбувається об'єднання фізичних та математичних знань, що дозволяє досягти цілісного сприйняття здобувачами освіти досліджуваного питання для формування знань, вмінь, навичок та компетентностей. Показано, що впровадження запропонованого підходу в освітній процес допомагає підвищити якість знань здобувачів, сформувати в здобувачів вищої освіти загальні поняття як з математики, так і фізики та сприяє формуванню компетентностей у нових умовах. EN: The article is devoted to clarifying the specifics of integrated mathematics/physics education. Examples are given, during the solution of which physical and mathematical knowledge is combined, which allows to achieve a holistic perception by the students of education of the researched question for the formation of knowledge, skills, skills and competences. It is shown that the implementation of the proposed approach in the educational process helps to improve the quality of knowledge of students, to form general concepts of both mathematics and physics in students of higher education and contributes to the formation of competencies in new conditions.

Опис

Бібліографічний опис

Дяденчук А. Ф. Особливості інтегрованного навчання фізики і математики в закладах вищої освіти. Розвиток сучасної науки та освіти : матеріали ІV Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (Запоріжжя, 29-31 травня 2023 р.). Запоріжжя : ТДАТУ, 2023. С. 177-183.

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By