Особливості інтегрованного навчання фізики і математики в закладах вищої освіти
Вантажиться...
Дата
Автори
Дяденчук, Альона Федорівна
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Запоріжжя : 2023
Анотація
UA: Стаття присвячена з’ясуванню специфіки інтегрованого навчання
з математики/фізики. Наведено приклади, під час розв’язування яких відбувається
об'єднання фізичних та математичних знань, що дозволяє досягти цілісного
сприйняття здобувачами освіти досліджуваного питання для формування знань,
вмінь, навичок та компетентностей. Показано, що впровадження запропонованого
підходу в освітній процес допомагає підвищити якість знань здобувачів,
сформувати в здобувачів вищої освіти загальні поняття як з математики, так і
фізики та сприяє формуванню компетентностей у нових умовах. EN: The article is devoted to clarifying the specifics of integrated
mathematics/physics education. Examples are given, during the solution of which
physical and mathematical knowledge is combined, which allows to achieve a holistic
perception by the students of education of the researched question for the formation of
knowledge, skills, skills and competences. It is shown that the implementation of the
proposed approach in the educational process helps to improve the quality of knowledge
of students, to form general concepts of both mathematics and physics in students of
higher education and contributes to the formation of competencies in new conditions.
Опис
Бібліографічний опис
Дяденчук А. Ф. Особливості інтегрованного навчання фізики і математики в закладах вищої освіти. Розвиток сучасної науки та освіти : матеріали ІV Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (Запоріжжя, 29-31 травня 2023 р.). Запоріжжя : ТДАТУ, 2023. С. 177-183.