Особливості вивчення дисциплін математичного циклу в умовах дистанційного навчання в закладі вищої освіти

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Дьоміна, Наталя Анатоліївна

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Запоріжжя : ТДАТУ

Abstract

UA: У період окупації нашого міста, міста Мелітополь Запорізької області, дистанційний формат навчання в університеті вимушено став єдино можливим. Дистанційне навчання передбачає взаємодію викладача та здобувача вищої освіти тільки «на відстані», за допомогою сучасних технологій та мережі Інтернет, а також застосування під час навчання кейс-технологій. У статті розглядаються особливості методики дистанційного навчання дисциплін математичного циклу у системі сучасної освіти, методи та засоби дистанційного навчання при викладанні вищої математики онлайн. Встановлено, що при дистанційному навчанні дисциплін математичного циклу приходиться вирішувати дві групи проблем – методичні та технічні. EN: During the occupation of our city, the city of Melitopol, Zaporizhzhia region, the distance learning format at the university was forced to become the only possible option. Distance learning involves the interaction of a teacher and a student of higher education only "at a distance", with the help of modern technologies and the Internet, as well as the use of case technologies during training. The article examines the peculiarities of distance learning methods of mathematics cycle disciplines in the system of modern education, methods and means of distance learning when teaching higher mathematics online. It has been established that during the distance learning of the disciplines of the mathematical cycle, it is necessary to solve two groups of tasks - methodical and technical.

Description

Citation

Дьоміна Н. А. Особливості вивчення дисциплін математичного циклу в умовах дистанційного навчання в закладі вищої освіти. Розвиток сучасної науки та освіти : матеріали ІV Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф., м. Запоріжжя, 29-31 травня 2023 р. Запоріжжя : ТДАТУ, 2023. С. 171-176.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By