Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16848
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗімонова, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorШлєіна, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorІсакова, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorЄременко, Лариса В’ячеславівна-
dc.contributor.authorZimonova, Olha-
dc.contributor.authorShlieina, Liudmyla-
dc.contributor.authorIsakova, Olena-
dc.contributor.authorYeremenko, Larisa-
dc.date.accessioned2023-06-22T12:00:21Z-
dc.date.available2023-06-22T12:00:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16848-
dc.descriptionЗімонова О. В., Шлєіна Л. І., Ісакова О. І., Єременко Л. В. Щодо формування комунікативної культури здобувачів вищої освіти. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. 2023. Вип. 26. С. 89-96.uk
dc.description.abstractUA: У даній статті автор звертає увагу на питання та проблеми, які пов’язані з формуванням комунікативної культури майбутніх фахівців у період їх навчання в закладах вищої освіти. Навчальна комунікація підвищує рівень комунікативної культури здобувачів вищої освіти, а саме: спілкування з викладачами спеціальних та фахових дисциплін; знайомство з фаховою літературою; участь у наукових конференціях; спілкування з фахівцями під час практики тощо. Але відповідні навички сформуються лише тоді, коли будуть дотримуватися певні умови та системність навчання, що спрямоване на сприйняття й усвідомлення інформації, а ще під час виконання завдань, для яких потрібне уміння творчо застосовувати набуті знання. Майбутній фахівець, як ніхто інший, має досконало знати і дотримуватися усіх мовних норм. Надання викладачам свободи вибору змісту навчання уможливлює визначення ними найбільш цікавої та необхідної у практичній діяльності інформації з методики й техніки викладання навчальних дисциплін майбутнім фахівцям. EN: In this article, the author draws attention to issues and problems related to the formation of the communicative culture of future specialists during their studies in higher education institutions. Educational communication increases the level of communicative culture of students of higher education, namely: communication with teachers of special and professional disciplines; acquaintance with professional literature; participation in scientific conferences; communication with specialists during practice, etc. But the relevant skills will be formed only when certain conditions and systematic training aimed at the perception and awareness of information are observed, and also during the performance of tasks that require the ability to creatively apply the acquired knowledge. The future specialist, like no one else, must perfectly know and observe all language norms. Giving teachers the freedom to choose the content of education enables them to determine the most interesting and necessary information on the methodology and techniques of teaching educational disciplines to future specialists.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : 2023uk
dc.subjectкультура комунікаціїuk
dc.subjectнавчальний перекладuk
dc.subjectпрофесіоналізмuk
dc.subjectтермінологіяuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectмовні нормиuk
dc.subjectcommunication cultureuk
dc.subjecteducational translationuk
dc.subjectprofessionalismuk
dc.subjectterminologyuk
dc.subjectsystemuk
dc.subjectlanguage normsuk
dc.titleЩодо формування комунікативної культури здобувачів вищої освітиuk
dc.title.alternativeConcerning the formation of communicative culture of higher education acquiresuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc316.77:[808:811.161.2]uk
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk tsatu 2023_v26_89-96.pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.