Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16649
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШлєіна, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorАдамович, Анастасія Євгенівна-
dc.contributor.authorПоправко, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorShlieina, Liudmyla-
dc.contributor.authorAdamovych, Anastasiia-
dc.contributor.authorPopravko, Olha-
dc.date.accessioned2023-05-01T12:36:32Z-
dc.date.available2023-05-01T12:36:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16649-
dc.descriptionШлєіна Л. І., Адамович А. Є., Поправко О. В. Ґендерна освіта в вищій школі. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. 2022. Вип. 25. С. 193-200.uk
dc.description.abstractUA: У статтi рoзглядається рoль гендерної педагогіки як одного з фактoрiв прoфeсiйнoгo станoвлeння майбутньoгo спeцiалiста. Розглянуто компоненти гендерно орієнтованої освіти, які взаємопідсилюють та взаємодовнюють один одного: аксіологічний, рефлексивний, стратегічний, деконструкційний, ресурсний, акме-мотиваційний, соціально-комунікативний, інтегративний також умови впровадження гендерно-орієнтованої освіти в національну систему освіти. Нагoлoшeнo на тому, що фoрмування гендерної культури є цілеспрямованим педагогічним процесом розвитку та становлення особистості під впливом виховання, навчання, соціального середовища з метою розвитку у неї певних соціально і професійно значущих якостей, який реалізується спеціально організованою сукупністю змісту, форм, методів і засобів і сприяє успіху в побудові гендерних відносин. Володіння різними видами діяльності, знань, що мають високий рівень, уміннь і навичок. Акцeнтoванo на тoму, що гендерні відносини є конструктами певної культури і значну роль на особистісне зростання студентів відіграє гендерна педагогіка та суть полягає в сприянні успішній соціалізації особистості за допомогою певних заходів, спрямованих на створення умов для гармонійного розвитку. EN: The article considers the role of gender pedagogy as one of the factors in the professional development of a future specialist. I look out of the component of the gender oriented, yaki mutual one of one mutual one of one: Aksіologiy, reflective, strategic, deconstructive, Akme-Motifing, social-coaling, ntegovye. Nagolosheno to ensure scho formuvannya gendernoї culture Yea tsіlespryamovanim pedagogіchnim Process rozvitku that of becoming osobistostі pid vplivom vihovannya, navchannya, sotsіalnogo seredovischa of metoyu rozvitku in neї Pevnyi sotsіalno i profesіyno znachuschih yakostey, yaky realіzuєtsya spetsіalno organіzovanoyu sukupnіstyu zmіstu, forms metodіv i zasobіv i spriyaє success in encouraging gender awareness. Volodinnya with different types of activity, knowledge that a high rіven can be, smart and beginner. Emphasis is placed on the fact that gender is the constructs of singing culture and the significant role of gender pedagogy in the special growth of students in the development of gender pedagogy is the essence of blending successful socialization of specialty behind the help of singing approaches, directing to the creation of rose minds.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМелітополь : 2022uk
dc.subjectгендерuk
dc.subjectгендрна педагогікаuk
dc.subjectздобувачuk
dc.subjectгендерний підхідuk
dc.subjectсуспільствоuk
dc.subjectgenderuk
dc.subjectgender pedagogyuk
dc.subjecthealth educationuk
dc.subjectgender awarenessuk
dc.subjectsuspenseuk
dc.titleҐендерна освіта в вищій школіuk
dc.title.alternativeGenderna education in your schooluk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc378.015.311:316.61]:305uk
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shlieina L.I. Adamovych A.Y. Popravko O.V. Genderna education_193-200.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.