Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1660
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАрестенко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorАрестенко, Татьяна Викторовна-
dc.contributor.authorArestenko, Tetianauk
dc.contributor.authorАрестенко, В. В.uk
dc.date.accessioned2017-06-07T11:06:30Z-
dc.date.available2017-06-07T11:06:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1660-
dc.description.abstractУ статті розглянуті проблеми організації маркетингової комунікаційної діяльності в агропромислових підприємствах України; акцентована увага на основних заходах, що проводяться в рамках маркетингових комунікацій; виявлені недоліки в розробці МПК і запропоновані варіанти удосконалення даного напряму маркетинговій діяльності та підвищення її ефективності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 1 (25) (С. 26-30)-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectполітика комунікаційuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.titleМаркетинг підприємств АПК - комунікаційна складоваuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
805.pdf253.03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.