Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16404
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ісакова, Олена Іванівна | - |
dc.contributor.author | Isakova, Olena | - |
dc.contributor.author | Баева, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-29T18:03:25Z | - |
dc.date.available | 2023-01-29T18:03:25Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Ісакова О.І. Проблеми філософії освіти/О.І.Ісакова, О.Баєва // Актуальнi питання гуманiтарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка.- 2022, Вип. 47, том 2.- с.250-255. | uk |
dc.identifier.issn | 2308-4863 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16404 | - |
dc.description.abstract | UK: У статті розглядаються проблеми філософії освіти. Аналіз сучасної соціокультурної ситуації свідчить про те, що необхідна модернізація форм і методів освітньої діяльності та вироблення нових орієнтирів освіти. Головна ідея – створити модель освіти, засновану на нових поглядах на світ, на нових ціннісних орієнтаціях – відповідальності за загальнозначущі цінності, вільному ціннісному самовизначенні, толерантності, компетентності, освіченості, професійності, орієнтації на регульований світовий розвиток, уміння аналізувати соціокультурну ситуацію, бути ознайомленим у процесі освіти з новою картиною світу, і введенням в освітній процес принципу проблемної ситуації. EN: The article deals with the problems of the philosophy of Education. The analysis of the current socio-cultural situation shows that it is necessary to modernize the forms and methods of educational activities and develop new guidelines for education. The main idea is to create a model of Education based on new views on the world, on new value orientations – responsibility for common values, free value self-determination, tolerance, competence, education, professionalism, orientation to regulated world development, the ability to analyze the socio-cultural situation, be familiar with the new picture of the world in the educational process, and the introduction of the problem situation principle into the educational process. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Дрогобицький державний педагогічний університетуімені Івана Франка | uk |
dc.relation.ispartofseries | Вип. 47;том 2 | - |
dc.subject | самоосвіта | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | philosophy of education | uk |
dc.subject | модернізація освіти | uk |
dc.subject | new paradigms of education | uk |
dc.subject | нові парадигми освіти | uk |
dc.subject | modernization of education | uk |
dc.title | Проблеми філософії освіти | uk |
dc.title.alternative | Problems of philosophy of education | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | кафедра Суспільно-гуманітарні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Isakova.pdf | 312.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.