Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16404
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІсакова, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorIsakova, Olena-
dc.contributor.authorБаева, Ольга-
dc.date.accessioned2023-01-29T18:03:25Z-
dc.date.available2023-01-29T18:03:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІсакова О.І. Проблеми філософії освіти/О.І.Ісакова, О.Баєва // Актуальнi питання гуманiтарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка.- 2022, Вип. 47, том 2.- с.250-255.uk
dc.identifier.issn2308-4863-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16404-
dc.description.abstractUK: У статті розглядаються проблеми філософії освіти. Аналіз сучасної соціокультурної ситуації свідчить про те, що необхідна модернізація форм і методів освітньої діяльності та вироблення нових орієнтирів освіти. Головна ідея – створити модель освіти, засновану на нових поглядах на світ, на нових ціннісних орієнтаціях – відповідальності за загальнозначущі цінності, вільному ціннісному самовизначенні, толерантності, компетентності, освіченості, професійності, орієнтації на регульований світовий розвиток, уміння аналізувати соціокультурну ситуацію, бути ознайомленим у процесі освіти з новою картиною світу, і введенням в освітній процес принципу проблемної ситуації. EN: The article deals with the problems of the philosophy of Education. The analysis of the current socio-cultural situation shows that it is necessary to modernize the forms and methods of educational activities and develop new guidelines for education. The main idea is to create a model of Education based on new views on the world, on new value orientations – responsibility for common values, free value self-determination, tolerance, competence, education, professionalism, orientation to regulated world development, the ability to analyze the socio-cultural situation, be familiar with the new picture of the world in the educational process, and the introduction of the problem situation principle into the educational process.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університетуімені Івана Франкаuk
dc.relation.ispartofseriesВип. 47;том 2-
dc.subjectсамоосвітаuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectphilosophy of educationuk
dc.subjectмодернізація освітиuk
dc.subjectnew paradigms of educationuk
dc.subjectнові парадигми освітиuk
dc.subjectmodernization of educationuk
dc.titleПроблеми філософії освітиuk
dc.title.alternativeProblems of philosophy of educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Isakova.pdf312.94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.