Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKulieshov, Serhii-
dc.contributor.advisorКулєшов, Сергій Олександрович-
dc.contributor.advisorКулешов, Сергей Александрович-
dc.contributor.authorIldineeva, V. S.-
dc.date.accessioned2022-01-21T08:27:54Z-
dc.date.available2022-01-21T08:27:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/16032-
dc.description.abstractThe survey concluded that there are two types of the mass media: print and electronic. Each type of media has a different reaction from people. Social media is more popular in today's context. The media, if not used carefully, can also have a negative impact on the tourism industry. But we cannot ignore the fact that this is one of the most important reasons for the development of tourism and travel in the world.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали ІX Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів за підсумками наукових досліджень 2021 року. Кафедра Іноземні мови (Мелітополь, 10-25 листопада 2021 р.);С. 31-32-
dc.subjectmediauk
dc.subjectnew types of the mass mediauk
dc.titleThe role of the mass media in tourismuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ildineeva.pdf2.99 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.