Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15991
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНісаноглу, Наталя Георгіївна-
dc.contributor.authorНисаноглу, Наталья Георгиевна-
dc.contributor.authorNisanoglu, Natalia-
dc.contributor.authorМунтян, Світлана Геннадіївна-
dc.contributor.authorМунтян, Светлана Геннадиевна-
dc.contributor.authorMuntian, Svitlana-
dc.date.accessioned2022-01-18T10:57:43Z-
dc.date.available2022-01-18T10:57:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15991-
dc.description.abstractСтаття присвячена виявленню мовностилістичних засобів стратегії дискредитації як конфронтаційної комунікативної стратегії й тактик, за допомогою яких вона втілюється в англомовному публіцистичному дискурсі. У контексті пропонованого дослідження загалом стратегія – це план, задум адресанта вплинути на адресата за допомогою низки тактик, що реалізують цілі адресанта через певні мовностилістичні засоби. Стратегії різняться за типом дискурсу та інтенцією адресанта. Стратегія дискредитації розглядається як одна з комунікативних стратегій конфронтації. У широкому розумінні конфронтація визначається як протиборство сторін, зіткнення їхніх думок і переконань. Публіцистичний дискурс є простором, у якому найповніше реалізуються конфронтаційні форми комунікації, що зумовлено властивостями зазначеного дискурсу віддзеркалювати актуальні соціальні процеси сучасного суспільства й найболючіші питання сьогодення. Застосування адресантом конфронтаційних комунікативних стратегій, на відміну від кооперативних, призводить до конфлікту в комунікативній взаємодії. З’ясовано, що задля реалізації конфронтації застосовується стратегія дискредитації, що впроваджується головним чином через тактики насмішки, звинувачення, образи. Вжита адресантом конфронтаційна стратегія дискредитації не передбачає його поваги до адресата, а, навпаки, спрямована на досягнення його власних цілей через приниження, очорнення, підрив репутації опонента. Слід зазначити, що конфронтація може призвести до втрати «здорового» контакту між адресантом та його опонентом, псування атмосфери довіри й співробітництва.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХДУuk
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Херсонського державного університету;Вип. 2 (С. 43-47)-
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectконфронтаціяuk
dc.subjectтактика насмішкиuk
dc.subjectтактика звинуваченняuk
dc.subjectтактика образиuk
dc.titleСтратегія дискредитації в англомовному публіцистичному дискурсіuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.doi10.32999/ksu2663-3426/2021-2-6uk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Strategiy.pdf536.67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.