Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1585
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровнаuk
dc.contributor.authorShkvyria, Nataliauk
dc.date.accessioned2017-05-18T10:59:33Z-
dc.date.available2017-05-18T10:59:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1585-
dc.description.abstractUK: Визначено сутність, завдання та передумови розвитку агротуризму в сільській місцевості. Об- ґрунтовано особливості та проблеми маркетингу при наданні агротуристичних послуг. Запропоновано ефек- тивні інформаційно-комунікаційні технології маркетингу при просуванні в Інтернеті агротуристичних послуг. EN: The essence, objectives and prerequisites for the development of agrotourism in rural areas is defined. The features and marketing problems in the provision of agro-tourist services are grounded. Effective information and communication technologies in promoting the marketing of agro-tourist services on the Internet are offered.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherБУМіБuk
dc.relation.ispartofseriesВісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу: наук. економ. журн.;№ 1-
dc.subjectагротуризмuk
dc.subjectагротуристичні послугиuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleМаркетингові аспекти розвитку підприємств при наданні агротуристичних послугuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1345.pdf70.7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.