Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15690
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрицаєнко, Микола Ігорович-
dc.contributor.authorГрицаенко, Николай Игоревич-
dc.contributor.authorHrytsaienko, Mykola-
dc.date.accessioned2021-12-03T08:06:16Z-
dc.date.available2021-12-03T08:06:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15690-
dc.description.abstractТрансформації, які відбуваються в економіці та суспільстві, спонукають роботодавців вкладати кошти в розвиток власного іміджу, тобто будувати ефективні зв’язки між підприємством і ключовими стейкхолдерами, застосовуючи такий стратегічний інструмент, яким є HR-бренд роботодавця.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні тенденції розвитку економіки, фінансів та управління: нові можливості, проблеми, перспективи : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (10 листопада 2021 р.);С. 180-183-
dc.subjectсоціальний капіталuk
dc.subjectсоціальні інвестиціїuk
dc.subjectбізнесuk
dc.titleHR-бренд роботодавця як чинник впливу на соціальний капітал підприємстваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hrytsaienko KUBG (4).pdf642.85 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.