Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15440
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрицаєнко, Микола Ігорович-
dc.contributor.authorГрицаенко, Николай Игоревич-
dc.contributor.authorHrytsaienko, Mykola-
dc.date.accessioned2021-10-19T06:35:14Z-
dc.date.available2021-10-19T06:35:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15440-
dc.description.abstractГлобалізація економіки, зростання бізнесу, посилення конкуренції обумовлюють необхідність впровадження сучасних технологій та новихтенденцій у розробці стратегії розвитку компанії. Трансформаційні процеси в економіці та суспільстві спонукають керівників інвестувати кошти в розвиток іміджу роботодавця, тобто створювати ефективні комунікації між компанією і ключовими стейкхолдерами, використовуючи такий стратегічний інструмент, як HR-бренд роботодавця.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesІнновації управління продуктивністю та поліпшення якості зерна пшениці озимої, присвячена пам’яті професора Г. П. Жемели: матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 30 верес. 2021);С. 225-229-
dc.subjectсоціальний капіталuk
dc.subjectHR-брендuk
dc.subjectфінансиuk
dc.subjectАгроіндустріальний холдинг «МХП»uk
dc.subjectсоціальне інвестуванняuk
dc.titleФормування HR-бренду компанії як фактор впливу на її соціальний капіталuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Грицаєнко Микола, ПДАУ, 2021.pdf2.9 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.