Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15055
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorKonovalenko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2021-08-06T11:14:01Z-
dc.date.available2021-08-06T11:14:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15055-
dc.description.abstractRU: Статья посвящена проблематике управления безопасностью питания детей школьного возраста. Автором поднимается вопрос поиска баланса государственно-приватного партнерства с целью повышения уровня безопасности питания, приведено оценку ограничения возможностей государственного регулирования данной сферы и потенциала использования маркетингового механизма. В Украине наблюдается активизация усилий общественности и правительства в решении отдельных аспектов обеспечения соответствующего уровня питания школьников, разрабатываются программы, нацеленные на повышение качества питания школьников, обновления меню школьных столовых, обеспечения доступности питания для детей в общеобразовательных учреждениях за счет местных бюджетов, внедряются образовательные программы популяризации здорового питания и другие. Однако, до сих пор отсутствуют комплексные механизмы обеспечения необходимого уровня безопасности питания детей школьного возраста, которые бы позволили обеспечить эффективность данного управления в долгосрочной перспективе. UK: Стаття присвячена висвітленню проблематики управління безпекою харчування дітей шкільно-го віку. Автором поставлено питання пошуку балансу державно-приватного партнерства з метою підвищення рівня безпеки харчування, подано оцінку обмеження можливостей державного регулювання цієї сфери та потенціалу застосування маркетингового механізму. Викладається наукова позиція до обґрунтування підхід до визначення таких станів безпеки харчування дітей, як критичний, відносний та гарантований рівні. Наведено розширений підхід до управління безпекою харчування дітей, у відповідності до якої роль державного регулювання полягає у забезпеченні подолання ризиків та загроз безпеці харчування, а роль суб’єктів маркетингу полягає у використанні існуючого потенціалу підвищення рівня безпеки харчування дітей до найвищого з можливих у певних умовах для досягнення рівня. Подано характеристику функцій управління безпекою харчування дітей, як сукупності функціональних завдань, що розв’язуються поступово, послідовно та у їх взаємозв’язку відповідно до цілей підвищення рівня безпеки харчування дітей. EN: The article is devoted to the problems of food safety management for school-age children. The author raises the question of finding a balance of public-private partnership in order to increase the level of food security, provides an assessment of the limitations of state regulation in this area and the potential use of the marketing mechanism. In Ukraine, there has been an increase in efforts by the public and government in addressing certain aspects of ensuring the appropriate level of children nutrition, programs are being developed aimed at improving the quality of food for schoolchildren, updating the menu of school canteens, ensuring the availability of food for children in educational institutions at the expense of local budgets, and educational programs are being implemented to popularize healthy eating and others. However, there are still no comprehensive mechanisms to ensure the necessary level of food safety for schoolchildren, which would ensure the effectiveness of this management in the long term.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка харчової промисловості;Т. 12, вип. 1 (С. 28-34)-
dc.subjectуправлениеuk
dc.subjectбезопасность питания детейuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectфункции управленияuk
dc.subjectсубъекты маркетингаuk
dc.subjectгосударственное регулированиеuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectбезпека харчування дітейuk
dc.subjectфункції управлінняuk
dc.subjectсуб’єкти маркетингуuk
dc.subjectдержавне регулюванняuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectchildren nutrition safetyuk
dc.subjectmanagement functionsuk
dc.subjectmarketing entitiesuk
dc.subjectstate regulationuk
dc.titleУправління безпекою харчування дітейuk
dc.title.alternativeУправление безопасностью питания детейuk
dc.title.alternativeChildren nutrition safety managementuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1666-Текст статті-4532-2-10-20200401.pdf339.64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.