Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15054
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorKonovalenko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2021-08-06T11:03:47Z-
dc.date.available2021-08-06T11:03:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15054-
dc.description.abstractUK: У статті наведено авторський підхід до аналізу впливу соціального оточення на модель поведінки споживача, який передбачає визначення інтенсивності та направленості впливу груп соціального оточення на основі оцінки якості референтного простору шляхом застосування запропонованої моделі CNSA («Критика-шум-тиша-порада»). EN: The author's approach to the analysis of the impact of the social environment on the model of consumer behavior, which involves determining the intensity and direction of the impact of social groups based on the quality of the reference space by applying the proposed CNSA model ("Criticism-noise-silence-advice").uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЧасопис економічних реформ;№ 4 (40) (С. 76-84)-
dc.subjectповедінка споживачаuk
dc.subjectсоціальне оточенняuk
dc.subjectреферентний простірuk
dc.subjectмодель споживчої поведінкиuk
dc.subjectмодель CNSAuk
dc.subjectconsumer behavioruk
dc.subjectsocial environmentuk
dc.subjectreference spaceuk
dc.subjectconsumer behavior modeluk
dc.subjectCNSA modeluk
dc.titleАналіз впливу соціального оточення на модель поведінки споживачаuk
dc.title.alternativeAnalysis of the social environment influence on the consumer behavior modeluk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1319-2623-1-SM (1).pdf464.35 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.