Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15053
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorKonovalenko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2021-08-06T10:57:12Z-
dc.date.available2021-08-06T10:57:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15053-
dc.description.abstractМетою дослідження є визначення концептуальних основ процесу споживчої соціалізації дітей шкільного віку з огляду на процес становлення моделі споживчої поведінки дітей на ринку продуктів та послуг харчування.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційна економіка;№ 2 (С. 112-118)-
dc.subjectповедінка споживачаuk
dc.subjectхарчування дітейuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмодель поведінки споживачаuk
dc.subjectмаркетингова активністьuk
dc.titleМаркетинговий аспект споживчої соціалізації дітей шкільного вікуuk
dc.title.alternativeMarketing aspect of consumer socialization of school childrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
682-1436-1-SM (2).pdf644.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.