Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15051
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorKonovalenko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2021-08-06T10:30:57Z-
dc.date.available2021-08-06T10:30:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/15051-
dc.description.abstractUK: У статті наводяться результати здійсненого аналізу системи розвитку потенціалу маркетингового механізму на основі когнітивного та сценарного моделювання, що дозволило визначити чинники-важелі та результативні чинники функціонування системи. За результатами проведеного дослідження зроблено висновки, що якісним підґрунтям формування потенціалу маркетингового механізму для покращення стану організації харчування дітей шкільного віку є спрямованість зусиль на максимізацію рівня задоволеності споживачів й підвищення рівня їх лояльності з одночасним створенням необхідних умов підвищення ефективності виробництва й реалізації продукції у шкільних їдальнях, підкріплене діяльністю з популяризації принципів раціонального харчування серед учнів ЗЗСО й суспільства в цілому. З цією метою доцільно підвищити рівень автоматизації процесів виробництва та обслуговування у їдальнях ЗЗСО, інформаційно-комунікаційного забезпечення, стимулювати підвищення рівня благополуччя взаємодії ключових суб’єктів маркетингового механізму шляхом координації взаємодії стейкхолдерів у питаннях забезпечення належного рівня харчування дітей у закладах освіти. TN: The article presents the results of the analysis of the system of potential development of the marketing mechanism on the basis of cognitive and scenario modeling, which allowed to determine the levers and performance factors of the system. According to the results of the study, it is concluded that a good basis for building the potential of the marketing mechanism to improve the nutrition of school children is to focus on maximizing customer satisfaction and increasing their loyalty while creating the necessary conditions to increase production efficiency and sales in school canteens. supported by activities to promote the principles of nutrition among students ZSSO and society as a whole. To this end, it is advisable to increase the level of automation of production and service processes in canteens ZSSO, information and communication support, stimulate the welfare of key actors of the marketing mechanism by coordinating the interaction of stakeholders in ensuring proper nutrition of children in educational institutions.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesВісник Хмельницького національного університету: серія "Економічні науки";№ 6 (С. 276-285)-
dc.subjectзаклади загальної середньої освітиuk
dc.subjectорганізація харчуванняuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпотенціалuk
dc.subjectмаркетинговий механізмuk
dc.subjectgeneral secondary education institutionsuk
dc.subjectcateringuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectpotentialuk
dc.subjectmarketing mechanismuk
dc.titleПотенціал маркетингового механізму організації харчування закладами загальної середньої освітиuk
dc.title.alternativeEconomic aspects of children's nutrition organization in schoolsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
48.pdf714.05 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.