Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14801
Назва: | Фізичний експеримент як засіб розвитку soft skills у студентів інженерних спеціальностей |
Автори: | Сосницька, Наталя Леонідівна Сосницкая, Наталья Леонидовна Sosnytska, Natalia Данченко, Микола Миколайович Данченко, Николай Николаевич Danchenko, Mykola Рожкова, Олена Павлівна Рожкова, Елена Павловна Rozhkova, Olena |
Ключові слова: | soft skills;студенти;досвід;фізичний експеримент;дослідження;вміння |
Дата публікації: | 2020 |
Серія/номер: | Освіта та наука : пам'ятаючи про минуле, творимо майбутнє: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції;С. 251-255 |
Короткий огляд (реферат): | Головним результатом ефективної системи професійної підготовки майбутніх фахівців, зокрема інженерних спеціальностей, є вмотивовані активні здобувачі кваліфікацій, які прагнуть неперервного професійного розвитку, самореалізації та кар’єрного зростання. Тому навчання студентів має відбуватися з урахуванням не лише hard skills «жорстких» навичок (фундаментальних компетенцій) їхнього професіоналізму, але й soft skills – «м’яких» навичок (компетенцій). Формування та розвиток soft skills передбачає отримання студентом певного досвіду (або актуалізації наявного), формування вміння робити узагальнення (абстракції) на основі обговорення та застосовувати висновки в діяльності за фахом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14801 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра Вища математика та фізика |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МАТЕРІАЛИ_КОНФЕРЕНЦІЇ_ 1.pdf | 864.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.