Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14801
Назва: Фізичний експеримент як засіб розвитку soft skills у студентів інженерних спеціальностей
Автори: Сосницька, Наталя Леонідівна
Сосницкая, Наталья Леонидовна
Sosnytska, Natalia
Данченко, Микола Миколайович
Данченко, Николай Николаевич
Danchenko, Mykola
Рожкова, Олена Павлівна
Рожкова, Елена Павловна
Rozhkova, Olena
Ключові слова: soft skills;студенти;досвід;фізичний експеримент;дослідження;вміння
Дата публікації: 2020
Серія/номер: Освіта та наука : пам'ятаючи про минуле, творимо майбутнє: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції;С. 251-255
Короткий огляд (реферат): Головним результатом ефективної системи професійної підготовки майбутніх фахівців, зокрема інженерних спеціальностей, є вмотивовані активні здобувачі кваліфікацій, які прагнуть неперервного професійного розвитку, самореалізації та кар’єрного зростання. Тому навчання студентів має відбуватися з урахуванням не лише hard skills «жорстких» навичок (фундаментальних компетенцій) їхнього професіоналізму, але й soft skills – «м’яких» навичок (компетенцій). Формування та розвиток soft skills передбачає отримання студентом певного досвіду (або актуалізації наявного), формування вміння робити узагальнення (абстракції) на основі обговорення та застосовувати висновки в діяльності за фахом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14801
Розташовується у зібраннях:Кафедра Вища математика та фізика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАТЕРІАЛИ_КОНФЕРЕНЦІЇ_ 1.pdf864.03 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.