Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14793
Назва: Методи просування бізнесу в Instagram
Автори: Рибчинська, А. А.
Ключові слова: Instagram;бренд;реклама;товари
Дата публікації: 2021
Серія/номер: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (м. Мелітополь, 09-18 листопада 2020 р.);С. 110
Короткий огляд (реферат): Сьогодні Instagram є не лише однією із найпопулярніших соціальних мереж, а й потужним майданчиком для заробітку. Адже глобальна аудиторія Instagram складає понад 1 мільярд користувачів. Тому бізнес, в якому використовуються можливості Instagram, є таким популярним і прибутковим.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14793
Розташовується у зібраннях:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рибчинська_Лисак.pdf423.87 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.