Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14719
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМайборода, Ганна Олександрівна-
dc.contributor.authorМайборода, Анна Александровна-
dc.contributor.authorMaiboroda, Hanna-
dc.date.accessioned2021-06-16T08:16:21Z-
dc.date.available2021-06-16T08:16:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14719-
dc.description.abstractБренд – це, перш за все, нематеріальний актив, засіб ідентифікації ттовару, що створює додаткову вартість продукту, а також, має споживчу цінність. Бренд-менеджмент – це діяльність, пов’язана з управлінням бренду, забезпеченням лояльності споживачів і отриманням стійких конкурентних позицій у довгостроковому періоді. Використання ефективної системи бренд-менеджменту важливо на кожному етапі розвитку підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesDevelopment of Ukraine’s economy: problems, prospects, efficiency: International scientific and practical conference (December 17-18, 2020);С. 12-15-
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk
dc.subjectмаркетингові дослідженяuk
dc.titleПоказники бренд-менеджменту та ефективність їх використанняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.