Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14708
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯкунічева, Анастасія Юріївна-
dc.contributor.authorЯкуничева, Анастасия Юрьевна-
dc.contributor.authorYakunicheva, Anastasiia-
dc.date.accessioned2021-06-15T08:34:36Z-
dc.date.available2021-06-15T08:34:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14708-
dc.description.abstractUK: Визначено відмінності між інформацією та знаннями, виявлена роль мислення, що виникає у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Встановлено значення, що вносять здобуті soft skills, як додаткові компетенції за умов дистанційного навчання. EN: We identified the differences between information and knowledge, identified the role of thinking as a result of the process of educational and cognitive activities. Set the value of soft skills as additional competencies in terms of distance learning.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМелітополь: ТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesРозвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матер. ІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (Мелітополь, 25-27 травня 2021 р.);С. 353-357-
dc.subjectмисленняuk
dc.subjectпізнанняuk
dc.subjectsoft skillsuk
dc.subjectактивне навчанняuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectthinkinguk
dc.subjectcognitionuk
dc.subjectsoft skillsuk
dc.subjectactive learninguk
dc.subjectdistance learninguk
dc.titleРоль мислення як результат впровадження soft skills під час дистанційної освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Геоекологія та землеустрій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Якунічева 353-357.pdf488.3 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.