Проблемне навчання як інноваційна технологія викладання у вищому навчальному закладі
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Мелітополь: ТДАТУ
Анотація
UK: У сучасних умовах в усьому світі визнана зростаюча роль знань та освіти – як для кожної людини, так і для всього суспільства. Для якісного результату навчання та створення необхідних знань умінь та навичок у студентів, а також, необхідних, у наш час, компетенцій, існують інтерактивні технології. Вони мають в собі вибірку дієвих методів навчання, які допомагають студентові та викладачеві створити якісний, цікавий та гармонійний освітній процес. На нашу думку, однією з таких дієвих інтерактивних технологій є метод проблемного навчання, завдяки якому викладач спонукає у студентів пошук необхідних рішень на поставлені проблеми, а також відповідей на поставлені запитання. EN: In modern conditions, the growing role of knowledge and education is recognized around the world – both for each person and for society as a whole. There are interactive technologies for the quality of learning outcomes and the creation of the necessary knowledge, skills and abilities of students, as well as the necessary competencies in our time. They include a selection of effective teaching methods that help students and teachers to create a quality, interesting and harmonious educational process. In our opinion, one of such effective interactive technologies is the method of problem-based learning, thanks to which the teacher encourages students to find the necessary solutions to problems, as well as answers to questions.