Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14554
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.contributor.authorЛактіонова, Є. Є.-
dc.date.accessioned2021-06-09T12:29:10Z-
dc.date.available2021-06-09T12:29:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14554-
dc.description.abstractВ умовах нестабільного ринкового середовища, конкуренція носить глобальний характер і основною метою більшості підприємств готельного бізнесу стає підвищення ефективності їх діяльності і завоювання провідних позицій на ринку. У цих умовах зростає роль використання комплексу маркетингу, спрямованого на встановлення відповідності цілей виробників готельних послуг до мінливих вимог ринку і постійне підвищення їх конкурентоспроможності.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСучасний стан та перспективи розвитку ринку послуг України: збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Черкаси, 22 квітня 2021 року);С. 144-145-
dc.subjectготельний бізнесuk
dc.subjectмаркетинг послугuk
dc.subjectготельні послугиuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.titleТеоретичні основи маркетингу підприємств готельного бізнесуuk
dc.typeArticleuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf298 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.