Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14414
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСупрун, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorСупрун, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorSuprun, Olena-
dc.date.accessioned2021-06-07T07:29:17Z-
dc.date.available2021-06-07T07:29:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14414-
dc.description.abstractThe article considers the prospects of introducing gamification into the educational process while teaching foreign languages in higher education institutions. The main components of the gamification process and elements of its implementation are looked into, the positive factors of using the principles of gamification for enhancing e-learning and the independent work of students in the context of distance and blended learning are described. An overview of resources for gamification of the educational process is provided.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesПроблеми викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (Мелітополь, 20 травня 2021 р.);С. 167-172-
dc.subjectgamificationuk
dc.subjecte-learninguk
dc.subjectinteractive methods of teachinguk
dc.subjectgame mechanicsuk
dc.subjectteaching ESPuk
dc.subjectenhancing learninguk
dc.subjectmotivationuk
dc.titleГейміфікація як інструмент навчання іноземної мови у закладах вищої освітиuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Супрун Олена.pdf647.2 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.