Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14409
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМунтян, Світлана Геннадіївна-
dc.contributor.authorМунтян, Светлана Геннадиевна-
dc.contributor.authorMuntian, Svitlana-
dc.date.accessioned2021-06-07T06:54:40Z-
dc.date.available2021-06-07T06:54:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14409-
dc.description.abstractThe article analyses underlying features of foreign languages teaching syllabuses as the key component of the foreign languages teaching process planning as a whole. The article identifies the fundamental basis underpinning the syllabus design. Further, the article analyses the essence of the analytic, synthetic and functional approaches to the syllabus design, as well as respective syllabus types. The article identifies current models of foreign language application at a regional level, which are considered when designing respective syllabuses.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesПроблеми викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (Мелітополь, 20 травня 2021 р.);С. 13-17-
dc.subjectforeign language teachinguk
dc.subjectsyllabus designuk
dc.subjectsynthetic approachuk
dc.subjectanalytic approachuk
dc.subjectfunctional approachuk
dc.subjecttype of syllabusuk
dc.titleОсобливості навчальних програм з іншомовної підготовки здобувачів вищої освітиuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Мунтян Світлана.pdf639.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.