Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14409
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мунтян, Світлана Геннадіївна | - |
dc.contributor.author | Мунтян, Светлана Геннадиевна | - |
dc.contributor.author | Muntian, Svitlana | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-07T06:54:40Z | - |
dc.date.available | 2021-06-07T06:54:40Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14409 | - |
dc.description.abstract | The article analyses underlying features of foreign languages teaching syllabuses as the key component of the foreign languages teaching process planning as a whole. The article identifies the fundamental basis underpinning the syllabus design. Further, the article analyses the essence of the analytic, synthetic and functional approaches to the syllabus design, as well as respective syllabus types. The article identifies current models of foreign language application at a regional level, which are considered when designing respective syllabuses. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ТДАТУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | Проблеми викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (Мелітополь, 20 травня 2021 р.);С. 13-17 | - |
dc.subject | foreign language teaching | uk |
dc.subject | syllabus design | uk |
dc.subject | synthetic approach | uk |
dc.subject | analytic approach | uk |
dc.subject | functional approach | uk |
dc.subject | type of syllabus | uk |
dc.title | Особливості навчальних програм з іншомовної підготовки здобувачів вищої освіти | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тези Мунтян Світлана.pdf | 639.01 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.