Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14254
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Абдуллаєв, Алтай Карам-Огли | - |
dc.contributor.author | Абдуллаев, Алтай Карам-Оглы | - |
dc.contributor.author | Abdullaev, Altai | - |
dc.contributor.author | Ребар, І. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-02T05:46:37Z | - |
dc.date.available | 2021-06-02T05:46:37Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14254 | - |
dc.description.abstract | Інтерактивне навчання є найбільш ефективним засобом формування загальних і професійних компетенцій. Компетентнісний підхід при організації навчального процесу вимагає від викладача зміни структури заняття, форм діяльності студентів, принципів взаємодії суб’єктів. Майбутній фахівець повинен бути націлений на самостійність у трудовій діяльності, конкурентоспроможність, творчий підхід у вирішенні питань, що вимагає використання нових методів, спрямованих на індивідуальний розвиток особистості, в навчанні студентів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки фахівців в умовах сучасного освітнього простору: матеріали VIІ Науково-практичної конференції. (Харків, 23 квітня 2021 року);С. 48-52 | - |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | професійні компетенції | uk |
dc.subject | контроль | uk |
dc.subject | тестові завдання | uk |
dc.title | Інтерактивні методи навчання як засіб формування загальних та професійних компетенцій студентів ЗВО | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | кафедра Фізичне виховання і спорт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Абдуллаєв третя стаття Харків 2021.pdf | 8.56 MB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.