Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14007
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯкунічева, Анастасія Юріївна-
dc.contributor.authorЯкуничева, Анастасия Юрьевна-
dc.contributor.authorYakunicheva, Anastasiia-
dc.date.accessioned2021-05-26T08:51:11Z-
dc.date.available2021-05-26T08:51:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14007-
dc.description.abstractUK : У статті розглянуто можливість оцінки ефективності використання інструментів маркетингу дорадчими службами як спосіб підвищення ефективності надання дорадчих послуг в цілому. Зосереджена увага на внутрішніх показниках дорадчих служб: зміна чистого прибутку та витрат на маркетинг дорадчих послуг, зміна рівня рентабельності, ціни та собівартості послуг, а також обсяг їх реалізації. Ці дані є вихідними для здійснення оцінки ефективності маркетингу дорадчих послуг, що слугуватиме підставою приділення особливої уваги здійсненню маркетингу з боку дорадчих служб. Чинне місце займає оцінка інформації одержаної у наслідок здійснення маркетингу дорадчих послуг. Пропонується експертним шляхом визначати коефіцієнт вагомості кожної властивості інформації та оцінювати її вплив на вірогідність досягнення поставленої мети, заради якої вона була отримана. RU : В статье рассмотрена возможность оценки эффективности использования инструментов маркетинга информационно-консультационными службами как способ повышения эффективности предоставления консультационных услуг в целом.Сосредоточено внимание на внутренних показателях информационно-консультационных служб: изменение чистой прибыли и расходов на маркетинг консультационных услуг, изменение уровня рентабельности, цены и себестоимости услуг, а также объема их реализации. EN : In the article was reviewed the possibility of evaluation of efficiency the implementation of marketing advisory services as a way to increase the efficiency of advisory services in general. There are internal indicators of advisory services: a change in net income and the cost of marketing of advisory services, changes in the level of profitability, prices and cost of services, and the amount of their realization a focus of attention.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХНТУСГuk
dc.relation.ispartofseriesВісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка;Вип. 161 С. 316-322-
dc.subjectмаркетинг дорадчих (інформаційно-консультаційних) послугuk
dc.subjectекономічна ефективність маркетингуuk
dc.subjectекономічний ефект від маркетингуuk
dc.subjectефективність дорадчих послугuk
dc.subjectмаркетинг информационно-консультационных услугuk
dc.subjectэкономическая эффективность маркетингаuk
dc.subjectэкономический эфект от маркетингаuk
dc.subjectэфективность информационно-консультационных услугuk
dc.subjectmarketing of advisory servicesuk
dc.subjectefficiency the implementation of marketing advisory servicesuk
dc.subjectthe efficiency of advisory servicesuk
dc.titleОцінка ефективності здійснення маркетингу дорадчих послугuk
dc.title.alternativeОценка эффективности осуществления маркетинга консультационных услугuk
dc.title.alternativeEvaluation of efficiency the implementation of marketing advisory servicesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Геоекологія та землеустрій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf922.69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.