Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13915
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дяденчук, Альона Федорівна | - |
dc.contributor.author | Дяденчук, Алена Федоровна | - |
dc.contributor.author | Diadenchuk, Alona | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-21T10:31:16Z | - |
dc.date.available | 2021-05-21T10:31:16Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13915 | - |
dc.description.abstract | Фізика відіграє важливу роль при вивченні багатьох екологічних питань, до яких відносяться енергетика біологічних і технічних систем, вплив забруднення навколишнього середовища на біологічні системи, екологізація технологічних об’єктів, виробництв та сільського господарства тощо. Важливе місце при навчанні майбутніх екологів в загальному курсі фізики відводиться вивченню питань атомної та ядерної фізики, які сприяють формуванню таких базових для екології понять, як «радіаційне забруднення», «іонізуюче випромінювання», «природний радіаційний фон» та інші. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Сучасні інформаційні технології в освіті і науці : III Всеукр. наук. Інтернет-конф. (26-27 березня 2021 р.);С. 107-109 | - |
dc.subject | фізика | uk |
dc.subject | екологи | uk |
dc.subject | обчислення | uk |
dc.subject | розв'язання задач | uk |
dc.subject | MS Excel | uk |
dc.title | Застосування інформаційних технологій при викладенні загального курсу фізики майбутнім екологам | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Вища математика та фізика |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3. Застосування інформаційних технологій при викладенні загального курсу фізики майбутнім екологам.pdf | 600.8 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.