Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13827
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальов, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorКовалев, Александр Александрович-
dc.contributor.authorKovalov, Oleksandr-
dc.contributor.authorСамойчук, Кирило Олегович-
dc.contributor.authorСамойчук, Кирилл Олегович-
dc.contributor.authorSamoichuk, Kyrylo-
dc.contributor.authorКолодій, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorКолодий, Александр Сергеевич-
dc.contributor.authorKolodii, Oleksandr-
dc.contributor.authorЧервоткіна, Олександра Олександрівна-
dc.contributor.authorЧервоткина, Александра Александровна-
dc.contributor.authorChervotkina, Oleksandra-
dc.date.accessioned2021-05-18T09:08:47Z-
dc.date.available2021-05-18T09:08:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13827-
dc.description.abstractUK : В статті проаналізовано можливість реалізації індивідуально-диференційного підходу до навчання в процесі опанування здобувачами вищої освіти дисципліни «Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності». Розглянуто індивідуальні, статеві, мотиваційні, соціальні, вікові фактори, що впливають на засвоєння дисципліни та формування навичок наукової творчості. Надані рекомендації стосовно підвищення ефективності організації навчального процесу для підвищення якості освіти за дисципліною та формування підвалин для самостійної наукової творчості майбутніх фахівців. EN : The article analyzes the possibility of implementing an individual-differential approach to learning in the process of mastering higher education discipline «Methodology and organization of research with the basics of intellectual property». Individual, sexual, motivational, social, age factors influencing the mastering of the discipline and the formation of skills of scientific creativity are considered. Recommendations are given to increase the efficiency of the educational process to improve the quality of education in the discipline and the formation of foundations for independent scientific creativity of future professionals.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesУдосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць;Вип. 24 С. 496-505-
dc.subjectпрактикаuk
dc.subjectвмінняuk
dc.subjectдуальна форма навчанняuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectіндивідуальнийuk
dc.subjectособливостіuk
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectpracticeuk
dc.subjectskillsuk
dc.subjectdual formuk
dc.subjecttraininguk
dc.subjecteducatiouk
dc.subjectindividualuk
dc.subjectfeaturesuk
dc.subjectformationuk
dc.titleІндивідуалізація та диференціація підходів в процесі засвоєння дисципліни «Методологія та организація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності»uk
dc.title.alternativeIndividualization and differentiation approaches in the process of learning the discipline «Methodology and organization of research with the basics of intellectual property»uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Обладнання переробних і харчових виробництв ім. професора Ф.Ю. Ялпачика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ковальов О.О.pdf494.82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.