Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13728
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧепурний, С. А.-
dc.contributor.authorЧудаков, А. О.-
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2021-05-13T11:42:51Z-
dc.date.available2021-05-13T11:42:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13728-
dc.description.abstractДля розробки і прийняття маркетингових рішень, підприємству - виробнику плодоовочевої продукції, важливо проаналізувати поведінку цільових споживачів на ринку з метою визначення їх переваг та мотивації покупок. Проведення маркетингових досліджень із застосуванням методів опитування, інтерв'ювання і спостереження є необхідною умовою формування і стимулювання збуту на плодоовочеву продукцію вітчизняних виробників.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу : за підтримкою проекту«Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня 2020 р.);С. 32-33-
dc.subjectмаркетингові рішенняuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectвизначення ринкових потребuk
dc.subjectринокuk
dc.titleМаркетингові дослідженя поведінки споживачів плодоовочевої продукціїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез Норвегія-Україна 2020-34-35.pdf351.31 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.