Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13722
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМайборода, Ганна Олександрівна-
dc.contributor.authorМайборода, Анна Александровна-
dc.contributor.authorMaiboroda, Hanna-
dc.date.accessioned2021-05-13T10:49:43Z-
dc.date.accessioned2021-05-13T10:49:44Z-
dc.date.available2021-05-13T10:49:43Z-
dc.date.available2021-05-13T10:49:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13722-
dc.description.abstractМожна зазначити що, маркетинговий розділ відіграє важливу роль у загальній структурі бізнес-плану, на його основі визначається стратегія просування товарів на ринку, а отже підприємство стає більш ефективним, продукція буде користуватися більшим попитом, все це призведе в результаті до збільшення прибутку – кінцевої довгострокової мети будь-якого підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу : за підтримкою проекту«Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня 2020 р.);С. 20-21-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова політика розподілуuk
dc.subjectбізнес-плануванняuk
dc.subjectбізнес-планuk
dc.subjectпродаж товаруuk
dc.titleМаркетингові інструменти в системі бізнес - плануванняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез Норвегія-Україна 2020-22-23.pdf351.27 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.