Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13720
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванченко, О. О.-
dc.contributor.authorІванченко, С. С.-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorКоноваленко, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorKonovalenko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2021-05-13T10:35:22Z-
dc.date.available2021-05-13T10:35:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13720-
dc.description.abstractОсновою стратегії просування зелені категорії «мінігрін» у соціальних мережах має стати інформація, отримана і ході проведення попереднього профілю цільової аудиторії, ознак та характеристик сегментів ринку та аналізу конкурентів, які пропонують аналогічний продукт, або продукт-замінник (традиційну зелень). Отримані дані стануть основою формування контент-стратегії просування бізнесу через інтернетuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу : за підтримкою проекту«Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня 2020 р.);C. 16-17-
dc.subjectкарантинні обмеженняuk
dc.subjectпродукти харчуванняuk
dc.subjectбізнес через Інтернетuk
dc.subjectактивізація маркетингових комунікаційuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleМожливості просування продуктів харчування в Інтернетіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез Норвегія-Україна 2020-18-19.pdf491.19 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.