Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13717
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрушко, А. О.-
dc.contributor.authorМалєв, Є. В.-
dc.contributor.authorТрижон, Я. О.-
dc.contributor.authorЛегеза, Дар'я Георгіївна-
dc.contributor.authorЛегеза, Дарья Георгиевна-
dc.contributor.authorLegeza, Daria-
dc.date.accessioned2021-05-13T08:35:41Z-
dc.date.available2021-05-13T08:35:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13717-
dc.description.abstractАграрне підприємство сьогодні не виконує селоформуючу функцію. З метою розвитку села необхідно у подальшому стимулювати створення нових моделей ведення бізнесу, яке надасть можливість домогосподарствам одержати додатковий фінансовий дохід та забезпечити робочими місцями односільчан. З цього приводу, розвиток аграрного та сільського туризму, як сучасного інструменту навчання, є частиною рішення такої проблеми. Більш того, такий вид бізнесу створює сприятливе екологічне середовище, яке виконує ще й естетичну функцію.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу : за підтримкою проекту«Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня 2020 р.);С. 11-13-
dc.subjectаграрне підприємствоuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectагротуризмuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінноваційна модель агротуризмуuk
dc.titleМаркетингові аспекти створення нової моделі аграрного туризмуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез Норвегія-Україна 2020-13-15.pdf365.35 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.