Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13716
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаценко, М. О.-
dc.contributor.authorВалентиров, І. В.-
dc.contributor.authorСокіл, Яна Сергіївна-
dc.contributor.authorСокол, Яна Сергеевна-
dc.contributor.authorSokil, Yana-
dc.date.accessioned2021-05-13T08:29:28Z-
dc.date.available2021-05-13T08:29:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13716-
dc.description.abstractВ умовах диверсифікації та зростання економіки на ринку посилюється конкуренції, відбувається лавиноподібне збільшення обсягів виробництва та реалізації товарів і послуг, кардинальна зміна технологій, що є передумовами використання підприємствами нових ефективних форм просування товарів на ринок та ефективного позиціонування. Сучасні інформаційні та телекомунікаційні технології розширюють можливості та перспективи споживачів та організацій, підвищують їх мобільність і діджиталізацію, та є рушійною силою у розвитку інтернет-маркетингу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу : за підтримкою проекту«Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня 2020 р.);С. 7-8-
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectтелекомунікаційні технологіїuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectперсоніфікація взаємодіїuk
dc.titleІнтернет-маркетинг як ефективний інструмент розвитку сучасних підприємств та підвищення їх маркетингової компетентностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез Норвегія-Україна 2020-9-10.pdf354.21 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.