Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13714
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБовкун, О.-
dc.contributor.authorВоронін, І. О.-
dc.contributor.authorСердюк, С. О.-
dc.contributor.authorКуліш, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorКулиш, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorKulish, Tetiana-
dc.date.accessioned2021-05-13T08:16:12Z-
dc.date.available2021-05-13T08:16:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13714-
dc.description.abstractБджільництво, як бізнес має ряд переваг висока рентабельність, не потрібно наймати помічників на перших етапах, немає сталих виробничих технологій, може бути додатковим джерелом прибутку, невисока ціна обладнання, простий метод отримання готового продуктів (мед, прополіс та ін.).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу : за підтримкою проекту«Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня 2020 р.);С. 3-4-
dc.subjectмедuk
dc.subjectпродукція бджільництваuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectвласна пасікаuk
dc.subjectреалізація продукціїuk
dc.titleМаркетингові іструмети в просуванні продукції бджільництваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез Норвегія-Україна 2020-5-6.pdf352.54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.