Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13643
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолякова, О. Ю.-
dc.contributor.authorАнтюшина, О. В.-
dc.contributor.authorРибалко, І. О.-
dc.contributor.authorАрестенко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorАрестенко, Татьяна Викторовна-
dc.contributor.authorArestenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2021-04-07T11:40:35Z-
dc.date.available2021-04-07T11:40:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13643-
dc.description.abstractПроект - це комплекс процесів для отримання певного результату до певного терміну у рамках певного бюджету. Знання методології маркетингового управління проектами дозволяє реалізувати проект оптимальним чином, дозволяє тримати усі процеси під контролем, оперативно реагувати на проблеми, своєчасно коригувати плани і працювати без збоїв.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: за підтримкою проекту «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня, 2020 р.);С. 22-23-
dc.subjectпроектuk
dc.subjectметодологія маркетингового управлінняuk
dc.subjectквітникарствоuk
dc.subjectбізнес-ідеїuk
dc.subjectвирощування квітівuk
dc.subjectприбутковий бізнесuk
dc.titleМаркетингове управління проектом «Бізнес на квітах»uk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез Норвегія-Україна 2020-24-25.pdf368.26 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.