Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13022
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧабан, А. О.-
dc.contributor.authorЛегеза, Дар'я Георгіївна-
dc.contributor.authorЛегеза, Дарья Георгиевна-
dc.contributor.authorLeheza, Daria-
dc.date.accessioned2021-02-09T07:00:50Z-
dc.date.available2021-02-09T07:00:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13022-
dc.description.abstractСтворення сприятливого маркетингового середовище у сфері послуг надає можливість фактично вирішити проблему споживача, з іншого боку невизначеність у критеріях оцінки послуг та негативні відгуки споживачів можуть призвести до збитковості підприємства. Вирішення маркетингових підходів до надання послуг, виявлення факторів що впливають на підприємство, а також розрахунок результатів ефективності підприємства у сфері послуг є вкрай актуальними.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.);С. 39-40-
dc.subjectнадання послугuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectвиди послугuk
dc.subjectмаркетингове середовищеuk
dc.subjectдресирування собакuk
dc.titleФормування унікальної товарної пропозиції у сфері маркетингу послугuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сборник ТДАТУ-39-40.pdf345.02 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.