Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкоробогатько, О. І.-
dc.contributor.authorАрестенко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorАрестенко, Татьяна Викторовна-
dc.contributor.authorArestenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2021-02-05T12:42:21Z-
dc.date.available2021-02-05T12:42:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13009-
dc.description.abstractПроект - це комплекс процесів для отримання певного результату до певного терміну у рамках певного бюджету. Знання методології маркетингового управління проектами дозволяє реалізувати проект оптимальним чином, дозволяє тримати усі процеси під контролем, оперативно реагувати на проблеми, своєчасно коригувати плани і працювати без збоїв.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.);С. 35-36-
dc.subjectпроектuk
dc.subjectмаркетингове управлінняuk
dc.subjectвирощування зеленіuk
dc.subjectзеленьuk
dc.subjectзбут продукціїuk
dc.subjectдирект-маркетингuk
dc.titleМаркетингове управління проектом «Бізнес на зелені»uk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сборник ТДАТУ-35-36.pdf333.22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.