Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13003
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельничук, С. Р.-
dc.contributor.authorСокіл, Яна Сергіївна-
dc.contributor.authorСокол, Яна Сергеевна-
dc.contributor.authorSokil, Yana-
dc.date.accessioned2021-02-05T12:11:48Z-
dc.date.available2021-02-05T12:11:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13003-
dc.description.abstractРозвиток комунікацій дає змогу здійснювати взаємовідносини з клієнтами в цифровому просторі, використовуючи такі канали надання інформації як мобільний зв’язок, різні месенджери, соціальні мережі, Youtube-канали, що зменшує потребу у дистриб’юторах, використання таргетованої реклами у соціальних мережах, створення чат-боту для консультування клієнтів щодо найпоширеніших питань та навігації по веб-сайту магазину. Проте для охоплення сегменту цільової аудиторії, що купує у традиційних спеціалізованих магазинах з продажу засобів захисту рослин у м. Мелітополі необхідно використовувати ефективну зовнішню рекламу та персональний продажuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.);С. 25-26-
dc.subjectагробізнесuk
dc.subjectуправлінська концепціяuk
dc.subjectбізнес-модель підприємстваuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.titleПобудова бізнес-моделі підприємства з продажу засобів захисту рослин на основі Business Model Canvasuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сборник ТДАТУ-25-26.pdf333.24 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.