Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12996
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заіченко, С. В. | - |
dc.contributor.author | Заіченко, О. Г. | - |
dc.contributor.author | Сокіл, Яна Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Сокол, Яна Сергеевна | - |
dc.contributor.author | Sokil, Yana | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-05T09:36:50Z | - |
dc.date.available | 2021-02-05T09:36:50Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12996 | - |
dc.description.abstract | Світові тенденції до заміни коров’ячого молока альтернативним рослинними видами зумовлюється не тільки його браком, а індивідуальним несприйняттям білка й лактози – ключового вуглеводного компонента в коров'ячому молоці, певною частиною населення, зокрема дітьми. Іншою передумовою до зміни споживчих уподобань на користь рослинного молока є дотримання сучасних принципів здорового харчування, що позиціонує даний продукт як більш корисний і екологічний аналог молока тваринного походження | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ТДАТУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | Сучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.);С. 15-16 | - |
dc.subject | рослинне молоко | uk |
dc.subject | сегменти споживачів | uk |
dc.subject | реалізація молока рослинного походження | uk |
dc.subject | зростання ринку рослинного молока | uk |
dc.title | Основні тенденції розвитку ринку рослинного молока в Україні | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | кафедра Маркетинг |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сборник ТДАТУ-15-16.pdf | 345.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.