Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12992
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБереславський, О. С.-
dc.contributor.authorЛегеза, Дар'я Георгіївна-
dc.contributor.authorЛегеза, Дарья Георгиевна-
dc.contributor.authorLegeza, Daria-
dc.date.accessioned2021-02-05T09:21:14Z-
dc.date.available2021-02-05T09:21:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12992-
dc.description.abstractВизначення стратегічного напряму розвитку підприємств малого бізнесу, аналіз потенційних споживачів, дослідження каналів збуту та ефективності реалізації продукції є актуальними питаннями, що потребують подальшого дослідження.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.);С. 9-10-
dc.subjectвиробництво макаронних виробівuk
dc.subjectмакарони власного виробництваuk
dc.subjectмодель підприємства малого бізнесуuk
dc.subjectконцепція брендуuk
dc.subjectупаковкаuk
dc.titleМаркетингові підходи до виробництва макаронних виробів в регіоніuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сборник ТДАТУ-9-10.pdf332.8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.