Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12838
Назва: Маркетингове дослідження макросередовища ринку безалкогольних напоїв
Автори: Хахаєва, М. Е.
Ключові слова: ринок безалкогольних напоїв;макросередовище
Дата публікації: 2020
Серія/номер: Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.);C. 734-737
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є проаналізувати ринок безалкогольної продукції в Україні в цілому, та виявити основні фактори макросередовища, які впливають на стан та тенденції розвитку ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12838
Розташовується у зібраннях:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf564.38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.