Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12838
Title: Маркетингове дослідження макросередовища ринку безалкогольних напоїв
Authors: Хахаєва, М. Е.
Keywords: ринок безалкогольних напоїв;макросередовище
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.);C. 734-737
Abstract: Метою дослідження є проаналізувати ринок безалкогольної продукції в Україні в цілому, та виявити основні фактори макросередовища, які впливають на стан та тенденції розвитку ринку.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12838
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf564.38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.