Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХахаєва, М. Е.-
dc.date.accessioned2021-01-21T09:21:24Z-
dc.date.available2021-01-21T09:21:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12838-
dc.description.abstractМетою дослідження є проаналізувати ринок безалкогольної продукції в Україні в цілому, та виявити основні фактори макросередовища, які впливають на стан та тенденції розвитку ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовт. 2020 р.);C. 734-737-
dc.subjectринок безалкогольних напоївuk
dc.subjectмакросередовищеuk
dc.titleМаркетингове дослідження макросередовища ринку безалкогольних напоївuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf564.38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.