Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12833
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкачков, С. В.-
dc.contributor.authorКуліш, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorКулиш, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorKulish, Tetiana-
dc.date.accessioned2021-01-21T06:41:49Z-
dc.date.available2021-01-21T06:41:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12833-
dc.description.abstractТільки на засадах комплексного системного підходу до визначення розвитку галузі садівництва можна забезпечити подальше збільшення валового виробництва плодово-ягідної продукції та рівнів товарності й рентабельності виробництва.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: збірник тез Міжвузівської студентської науково-практичної конференції;(С. 210-215)-
dc.subjectринок плодівuk
dc.subjectвиробництва плодово-ягідної продукціїuk
dc.subjectсадівництвоuk
dc.subjectЗапорізька областьuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.titleМаркетингове дослідження ринку плодів Запорізької областіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25.pdf197.64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.