Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12781
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоньшин, В. Ю.-
dc.contributor.authorКуліш, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorКулиш, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorKulish, Tetiana-
dc.date.accessioned2021-01-05T11:55:14Z-
dc.date.available2021-01-05T11:55:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12781-
dc.description.abstractМетою дослідження є обґрунтування ефективних маркетингових інструментів на ринку плодів та овочів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: збірник тез Міжвузівської студентської науково-практичної конференції;(С. 171-174)-
dc.subjectринок плодів та овочівuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectплодоовочевий бізнесuk
dc.subjectприваблення споживачівuk
dc.subjectсезонний товарuk
dc.titleІнструменти ефективного маркетингу плодів та овочівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf207.31 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.