Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12780
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХахаєва, М. Е.-
dc.contributor.authorКуліш, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorКулиш, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorKulish, Tetiana-
dc.date.accessioned2021-01-05T11:35:19Z-
dc.date.available2021-01-05T11:35:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12780-
dc.description.abstractМетою дослідження є аналіз сучасного стану та визначення альтернатив формування ефективної системи маркетингу підприємств на ринку плодів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні підходи до післязбиральних технологій та маркетингу плодоовочевої продукції: збірник тез Міжвузівської студентської науково-практичної конференції;(С. 231-235)-
dc.subjectринок плодівuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетинг в галузі садівництваuk
dc.titleФормування ефективної системи маркетингу підприємств на ринку плодівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf198.54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.