Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12769
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуліш, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorКулиш, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorKulish, Tetiana-
dc.date.accessioned2021-01-04T12:02:28Z-
dc.date.available2021-01-04T12:02:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12769-
dc.description.abstractВ останні роки спостерігається зростання споживацького попиту наплодоовочеву продукції, що в свою чергу сприяє зростанню виробництва фруктів та овочів в аграрних підприємствах. Економічна ефективність діяльності таких підприємств значною мірою залежить від ефективності організації шляхів реалізації плодоовочевої продукції, визначення оптимальної ціни та вміння орієнтуватися і враховувати основні тенденції на ринку [3, 67]. Сьогодні лише одиниці з місцевих товаровиробників володіють знаннями та навичками ефективного використання системи маркетингу. А для більшості сільгоспвиробників актуальною проблемою залишається необхідність визначення каналів збуту вироблених фруктів та овочів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції присвяченої 35-річчю економічного факультету;(С. 221-223)-
dc.subjectплодоовочева продукціяuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectвиробникиuk
dc.subjectринокuk
dc.titleУдосконаленя системи збуту продукції плодоовочівництваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf155.47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.